Основные сведения:
Рейтинг: |
||
Адрес: |
||
Безопасность данных: Высокая Степень доверия: Высокая Безопасность для детей: Не определена |
||
О сайте: Анализ данных stateofthediscipline.acla.org показал, что у этого домена отсутствует рейтинг Alexa и посещаемость данного сайта неизвестна. Лидирующую позицию по доле трафика занимает США (60,3%), а владельцем домена является PERFECT PRIVACY, LLC. |
||
Заголовок: State of the Discipline Report |
||
Мета-описание: The American Comparative Literature Association (ACLA) produces a decennial report on the state of the discipline of comparative literature.. State of the Discipline Report Navigation Dear ACLA member, The Bylaws of the American Comparative L... |
||
Нет данных |
Нет данных |
Нет данных |
Статус: Онлайн |
Дата последней проверки:
|
Наиболее популярные страницы домена:
-
State of the Discipline Report
The American Comparative Literature Association (ACLA) produces a decennial report on the state of the discipline of comparative literature.
-
State of the Discipline Report
State of the Discipline Report Navigation Rita Felski “The hermeneutics of suspicion” does not just describe the recent history of criticism; it redescribes it, giving us a fresh slant on the state of...
-
State of the Discipline Report
State of the Discipline Report Navigation Yucong Hao Sinophone literature, a term coined by Shu-mei Shih in 2004, describes (per Shih) Sinitic-language literature written “on the margins of China and ...
-
State of the Discipline Report
State of the Discipline Report Navigation Rachel Gabara My B.A. and Ph.D. degrees as well as my first academic job were in Departments and Programs of Comparative Literature. I also received French Ma...
Другие домены этого хостинг-провайдера (Akamai Technologies, Inc.):
Географическое распределение аудитории для acla.org:
Страна | Доля посетителей | Рейтинг по стране |
---|---|---|
США | 60,3% | 607 303 |
Информация о домене:
Возраст домена: | 21 год |
Владелец: | PERFECT PRIVACY, LLC |
Регистратор: |
Public Interest Registry |