Основные сведения:
Рейтинг: |
||
Адрес: |
||
Безопасность данных: Наилучшая Степень доверия: Наилучшая Безопасность для детей: Наилучшая |
||
О сайте: Анализ данных ircs.upenn.edu показал, что у этого домена отсутствует рейтинг Alexa и посещаемость данного сайта неизвестна. Лидирующую позицию по доле трафика занимает США (40,4%), а владельцем домена является University of Pennsylvania. |
||
Заголовок: Welcome to the Institute for Research in Cognitive Science |
||
Мета-описание: Dividing Cognitive Labor Scientific research communities "divide their cognitive labor," but how do ... |
||
Нет данных |
Нет данных |
Нет данных |
Статус: Оффлайн |
Дата последней проверки:
|
Наиболее популярные страницы домена:
-
Welcome to the Institute for Research in Cognitive Science
Dividing Cognitive Labor Scientific research communities "divide their cognitive labor," but how do they do it? This image is a visualization of one of the Weisberg research group's models of cognitiv...
-
Bachelor of Arts in Cognitive Science | Institute for Research in Cognitive Science
Bachelor of Arts in Cognitive Science For further information on the BA in Cognitive Science in the College, please contact the advisor to the College major, Dr. Charles Yang. For advising for the Cog...
-
Patricia Kuhl - Cracking the Speech Code: Language and the Infant Brain :: Lecture Archives :: Pinkel Lectures
The Benjamin and Anne A. Pinkel Endowed Lecture on Mind/Brain Paradigms was established by Sheila Pinkel and serves as a memorial tribute to the lives of her parents.
-
Administration | Institute for Research in Cognitive Science
3401 Walnut Street, Suite 400A, Philadelphia, PA 19104-6228 215-898-0357
Другие домены этого хостинг-провайдера (Amazon Technologies Inc.):
Географическое распределение аудитории для upenn.edu:
Страна | Доля посетителей | Рейтинг по стране |
---|---|---|
США | 40,4% | 1 068 |
Китай | 16,3% | 2 840 |
Индия | 7,8% | 4 728 |
Великобритания | 2,9% | 2 643 |
Канада | 1,7% | 3 880 |
Информация о домене:
Возраст домена: | 37 лет |
Владелец: | University of Pennsylvania |
Регистратор: |
EDUCASE |