Основные сведения:
Рейтинг: |
||
Адрес: |
||
Безопасность данных: Наилучшая Степень доверия: Наилучшая Безопасность для детей: Не определена |
||
О сайте: Анализ данных casls.uoregon.edu показал, что у этого домена отсутствует рейтинг Alexa и посещаемость данного сайта неизвестна. Лидирующую позицию по доле трафика занимает США (59,9%), а владельцем домена является University of Oregon. |
||
Заголовок: CASLS | Supporting Innovative World Language Learning |
||
Мета-описание: The Center for Applied Second Language Studies (CASLS) develops innovative language learning curriculum, assessment, and professional development.. Search Projects By: "); jQuery('.rounded').addClass('col-sm-6'); jQuery('.twitter-header').appen... |
||
Нет данных |
Нет данных |
Нет данных |
Статус: Онлайн |
Дата последней проверки:
|
Наиболее популярные страницы домена:
-
Center for Applied Second Language Studies (CASLS) - Center for Applied Second Language Studies
The Center for Applied Second Language Studies (CASLS) fosters innovation in world language teaching and learning.
-
Mosaic Homepage
Did the California Roll come from Japan? What is Konbini and how does this type of store differ from its U.S. counterpart?
-
Computerized Assessment of Proficiency
Proficiency levels: beginning, transitioning Suggested time limit: less than 60 minutes per skill Test Details Teachers will be able to see the percentage of items students answered correctly in the r...
-
Reports about disasters
I. BACKGROUND INFORMATION FOR TEACHERS Teacher Instructions Step 1. Before class prepare a handout. Also, write the seven natural disaster topics on separate sheets of paper, to draw from a hat at ra...
Другие домены этого хостинг-провайдера (University of Oregon):
Географическое распределение аудитории для uoregon.edu:
Страна | Доля посетителей | Рейтинг по стране |
---|---|---|
США | 59,9% | 3 371 |
Индия | 6,9% | 33 055 |
Франция | 4,5% | 9 843 |
Пакистан | 1,6% | 22 179 |
Великобритания | 1,5% | 34 135 |
Информация о домене:
Возраст домена: | 35 лет |
Владелец: | University of Oregon |
Регистратор: |
EDUCASE |